woensdag 2 juni 2010

DRUK DRUK DRUK

Iedereen is in rep en roer. Zelfs Edo maakt zich ongerust. Maar....het is toch gelukt. Ik heb de cursus 10 dingen netjes afgerond, ik had alleen verzuimd het op m'n blog te zetten. Sorry!!!! maar ik had het een beetje druk. Abelien en Dionne waren allebei 2 weken van het toneel, dus dan moet ik de regie over alle bibliotheken voeren. Verder moest het FO-overleg voorbereid worden en probeer ik om de zorgen van de Enkhuizers een beetje te verlichten (voor zover dat mogelijk is). Daarnaast is Paul (onze nieuwe manager) zich enorm aan het inwerken, en daar helpen we hem allemaal zoveel mogelijk bij.
Thuis zijn we de bovenverdieping aan het opknappen, erg leuk, maar erg veel werk.
En dat allemaal bij elkaar zorgde ervoor dat ik helemaal niet aan m'n blog ben toegekomen. Ik heb wel tussen alle bedrijven door de 10-dingen gedaan en ik heb netjes m'n evaluatie ingevoerd. Maar dat was dus niet genoeg.
Ik hoop dat ik met dit bericht voldaan heb aan de laatste eisen om het felbegeerde papiertje te krijgen....
Het was allemaal heel leerzaam, maar ik had er moeite mee om tijd te vinden om het hele programma te volgen. Ik neem afscheid van mijn blog (ik zit liever op hyves en MSN), maar het is wel handig dat ik weet hoe ik dingen zelf kan doen (hoef ik mijn kinderen niet meer te vragen...)
Dank voor de begeleiding en het ga jullie goed!!!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep! De cursus blijft online dus het is altijd mogelijk om nog Dingen ter herlezen. Ik zie je volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meissie meissie toch! Zo druk en toch de 10 dingen afgemaakt; gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!! je verdient het felbegeerde papiertje zeker wel. Al was het alleen al voor het verlichten van de zorg van al die Enkhuizers ;) Succes met bijblijven!

    BeantwoordenVerwijderen